Nu är våren här...

Nu är våren här på riktigt. Hoppas att den tänkt stanna nu. Strålande solsken och grillväder är aldrig fel. Strax innan lunch gick vi och spelade minigolf tillsammans med våra grannar. Lilleman var fantastiskt duktig! Han är en bolltalang och han vet om det också. "Vad duktigt du är" sa vi flertalet gånger och han replikerade "ja, jag vet" :) Han tyckte att det var riktigt roligt med minigolf så jag antar att det inte är sista gången vi lirar. För övrigt gick, eller snarare sprang, han hela vägen till minigolfbanan som inte ligger direkt vägg i vägg med vårt hem. Han orkade dock både det och en timmes minigolf. Stort!

Ta hand om Er!

Kommentarer
Postat av: Sjuksköterska

Hej

Vilken fin kille ni har!

Jag arbetar som sjuksköterska på BIVA i Lund där jag bla föreläser en del. Ni har en underbar bild i oktober 2010 där ni skriver att ni hoppas att ni aldrig kommer på besök till BIVA igen. Just denna bild och citat förmedlar så mycket om hur det är att vara föräldrar till ett barn som behöver utsättas för sjukvård. Jag undrar om jag skulle kunan få använda citatet och bilden i en föreläsning för intesivvårdspersonal? Kontakta mig gärna på adressen jag skrivit.

Med all respekt för om ni avböjer.

Stor Kram/Jenny

2012-05-18 @ 12:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback