Årskontroll...

Hej på Er!
Nu har vi inte uppdaterat Er på ett tag. Tiden går fort. Noah växer och mår nu, efter en vår full av förkylningar och magsjuka gånger flera, väldigt bra. Imorgon är det årskontroll på sjukhuset (det vill säga EKG, ultraljud m.m.) och trots att han är pigg så kommer alltid oron som ett brev på posten inför undersökningar. Förmodligen kommer jag alltid känna så. Förmodligen är jag inte ensam om den känslan utan det är något som alla hjärtebarnsföräldrar upplever.

Annars är Noah som sagt väldigt pigg och uppvisar en god ork. Igår hjälpte han farfar att gräva i trädgården. Idag cyklade han själv till lekparken som om det inte var någonting. På dagis är de också imponerade av den lille hjälten. Förutom att han är väldigt snäll mot de andra barnen så förundras "fröknarna" över hur mycket han orkar med. Han leker precis som alla andra ungar. Som förälder värmer det. Och som hjärtebarnsförälder värmer det extra mycket.

Vi återkommer i veckan och skriver hur det gick på årskontrollen. Räkna med positiva besked!

Förresten...innan vi lägger oss så säger jag alltid "jag älskar dig, du är bäst" till Noah. Sen ekar samma fraser tillbaka...

Nu sover världens snällaste kille sedan ett par timmar tillbaka.  Imorgon tar vi nya tag!

Kram till Er alla.

/Noahs pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback