Nilla, nilla

Ja idag är sista dagen för Noah tillsammans med hans underbara resursperson Gunilla (även kallad Nilla av Noah) på dagis. Det känns lite jobbigt eftersom Noah verkar ha trivts så bra ihop med henne och pratar ofta om henne när han kommer hem. Tack Gunilla för det korta men värdefulla tiden du har varit med Noah! Noahs dagisfrökna har varit helt underbara, alla bryr sig otroligt mycket och vill alla barnens bästa. Vi är otroligt tacksamma över att Noah har fått börja hoss er! En hyllning till dagis!! I eftermiddag ska mamma till Noahs dagis och träffa den nya resurspersonen, hoppas detta fungerar lika bra som det har gjort, vilket vi absolut tror. Vi vill bara att resursen ska stanna ett längre tag, eftersom det tar tid för dem att lära känna Noah och läsa av hans signaler men också för att Noah ska känna sig trygg. Så idag blir det en ny genomgång av Noahs lilla hjärta! Idag ringde Gunilla och berättade att Noah än en gång inte ätit på dagis, vi vet inte vad vi ska göra, så himmla svårt. Han måste ju liksom äta för att orka med. Men men nya tag nästa vecka och hoppas då att Noah sammlat krafter och tycker om maten igen. Längtar tills jag ska hämta honom!


Kommentarer
Postat av: Gunilla Sönnerstedt

Efter dessa tre veckor och lärt känna noah, så är jag superglad att fått vara med och dela så mycket oro och glädje som ni har gjort kära föräldrar, men dessa underbara ögonblick som noah och jag har haft har varit helt underbara så eran grabb är ju naturligtvis underbar, haha va ska man säga upprepar mig hela tiden. Kommer att kolla då och då hur det går på bloggen så jag kommer finnas kvar för noah med.

Många kramar gunilla (nilla)

2011-03-24 @ 20:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback