Barn-hjärtteamet i Kalmar

Vi var på sjukhuset idag och tog prov. Det gick som vanligt utmärkt. När Noah och jag satt i väntrummet kom Anna (kurator på barnmottagningen) och Ulrika (hjärtsjuksköterska) förbi för att prata lite. Då insåg jag hur mycket de betyder och hur mycket jag kommer sakna barn-hjärtteamet i Kalmar, nu när vi snart skall flytta till Linköping. Tack vare Thomas (Noahs läkare), Ulrika, Anna och Karl-Johan har vi stannat i Kalmar. De har varit en enorm trygghet för oss. Alltid stöttat. Alltid kommit med kloka och värmande ord när det känts svårt. ALLTID ställt upp till 110 procent! Jag är så oerhört glad och tacksam för att vi fått lära känna dessa människor! De är helt fantastiska. I yrket är de oerhört kompetenta allihop men det är som människor jag beundrar dom allra mest! Min önskan är att Noah får träffa allesammans när han blir äldre så att han får se vilka underbart fina människor som tog hand om honom när han var liten. Tusen och åter tusen tack till Barn-hjärtteamet i Kalmar! Ni betyder oerhört mycket för oss och andra familjer som befinner sig i samma situation!

Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback