Tv-spelskompis

Sitter och lyssnar på Brett Dennens vackra musik medan Noah sover middag. Igår fick vi föresten en skön sovmorgon då Noah inte vaknade förrän vid 10.00!!! Otroligt skönt eftersom han sov hela natten också! Den senaste veckan har vi byggt ännu en snögubbe och en snölykta. Noah såg det dock inte helheten utan bara alla bollar som bildad snölyktan. Han är fortfarande besatt av bollar även om han de senaste dagarna velat sitta och titta på när pappa spelar tv-spel. På tal om det. För ett par veckor sedan ringde jag en kompis som blev pappa till en liten dotter i somras. Denne kompis älskar att spela tv-spel och blev mycket avundsjuk och imponerad av att jag nu har en tv-spelskompis i Noah. Han sa att dottern inte leker de lekar han ville utan enbart tråkiga lekar. Snacka om att ställa höga krav på sin 6 månader gamla dotter :)

Nu ska jag snart gå in och väcka min prins. Låter vi honom sova för länge blir det alldeles för svårt att lägga honom ikväll. Ska försöka hinna med och publicera lite bilder senare.

Ha det bäst!

Kram från oss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback