Böda!!

Tjohoo!

Mamma sitter på jobbet, väntar på att killarna ska hämta mig vid fyra då vi ska åka på en liten utflykt! Vi ska nämligen till Öland där världens bästa Anni och sambo är på besök i några dagar! Ska bli såå skönt att slappna av, skratta, grilla om vädret tillåter det samt ta sig ett glas rött! Det kan inte bli bättre, min Anni och en flaska rött! Noah mår som vanligt prima =) Hade idag blivit överlycklig när pappa satte på "Drömmarnas trädgård" på tv'n, han vände sig om och gav pappa en jättegosig puss! Du är underbar Noah! Dagarna rinner iväg och varje dag närmar vi oss den stora operationen, men det ska gå bra, det måste det! Igårkväll roade Noah sig med sitt nya intresse, nämligen att diska. Han har sett mamma och pappa stoppa diskborsten i vatten gno, skölja och sedan sätta tallriken i diskstället. Nu gör han precis likadant, förutom att vi måste hjälpa honom att sätta tallriken i diskstället =) Medans Noah diskade igår smög pappa fram med saxen och klippte av "proffesor toffsarna" bakom öronen. Nu är de borta för alltid, jag kommer att sakna dem. Noah har ju aldrig haft särkillt mycket hår, men precis bakom öronen hade han mycket...hi hi! Sötnosen! Nu ser du ut som en stor kille istället. Nehe nu ska jag sluta låtsas att jag jobbar och få lite gjort!

Kram på er och hoppas ni får en mysig kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback